Mail ons uw vraag over dit produkt

FAQ

1. Al onze gegevens op een rijtje:
1.1. Vraag 1

WINKELADRES:

Haag 111. 3930 Achel

EMAILADRES:

debabykraam@gmail.com

TELEFOON:

Nederland: 0495-711213
België: 011/757722

POSTBUSADRES:

Postbus 2065
6020AB BUDEL

GRENSPOSTADRES:

De ZOMERHOF
GPA DEBABYKRAAM
Maastrichterweg 265
5556VB Borkel & Schaft
Grotere kaart weergave



Betaling via Bank NL:  
     
ABN AMRO: 417993781
T.n.v.: De Babykraam
Plaats: Uden
IBAN: NL46 ABNA 0417993781
BIC/SWIFT: ABNANL2A

BTW-nr NL:
NL786013412B01


Betaling via bank Belgie:
 
ING Bank: 3631 7121 3326
T.n.v.: De Babykraam
Plaats: Neerpelt
IBAN: BE59 3631 7121 3326
BIC/SWIFT: BBRUBEBB

ARGENTA bank: 973088830614
t.n.v : De Babykraam
Plaats: Achel
IBAN BE94973088830614
BIC: ARSPBE22

BTW-nr/Ondernemingsr. BE:
BE0822059657
Ondernemersnaam: 
Fransisca Spruijt 
1.2. Openingstijden

Openingstijden Winkel: 

 

van

tot

 

 

maandag

Op afspraak

 

 

 

Dinsdag

10:00

17:00

 

 

Woensdag

10:00

17:00

 

 

Donderdag

10:00

17:00

 

 

Vrijdag

10:00

17:00

 

 

Zaterdag

10:00

14:00

 

 

zondag

Op afspraak

 

 

 

Check voor SPECIALE SLUITINGS- EN OPENINGSDAGEN/UREN altijd even de MEDEDELINGEN!

Openingstijden Webshop:


Dagelijks van 9:00 tot 18:00 telefonisch bereikbaar
Elke dag 24 uur open voor shopping 

Bel vanuit Nederland: 0495711213
Bel vanuit Belgie: 011757722 

2. Bestel-informatie
2.1. Hoe plaats ik een bestelling?
  • Als u uw artikel(en) gevonden heeft......
  1. Klik op het artikel, of op 'meer informatie'.
  2. Kies, indien nodig, de juiste kleur en/of maat
  3. Leg uw artikel in de winkelwagen
  4. Klik rechts onder op de winkelwagen
  5. Hier kunt u nog aanpassingen doen in aantallen, en/of evt. nog artikelen verwijderen door ze in het prullenbakje (naast aantal) te gooien.
  6. Check alles goed en klik op 'verder'
  7. Registreer, of rekenen af zonder account (= even veel werk, minder voordelen)
  8. Kies de verzendmethode die u wenst.
  9. Kies de betaalmethode die u wenst
  10. Op het laatste tabblad heeft u nog gelegenheud een OPMERKING te plaatsen
  11. Nadat u de voorwaarden heeft geaccepteerd, is uw bestelling definitief.

2.2. Hoe vind ik een artikel?
Er zijn diverse manieren om een artikel te vinden:

  • 1: Lekker rondsurfen, kijken en snuffelen door de diverse categoriën
  • 2: Een zoekwoord intypen in het zoekvakje linksboven op de homepagina, gevolgd door een enter. Deze methode is niet waterdicht. Probeer dus verschillende zoekwoorden als u niet vindt wat u zoekt. Hoe minder letters u gebruikt, hoe meer artikelen u vindt.. 
  • Bijv het woord "slab" geeft : slab, slabben, slabbers, slabbetje enz....Het woord 'slabben' geeft enkel de slabben weer, niet het slabbetje en de slabber.
  • 3: Zoeken op MERK. Klik op de knop: 'Merken'' (links onder in het menu) , en u krijgt ons volledige merkenoverzicht te zien. Klik op een van de merken, en u krijgt alle artikelen van dat merk in beeld. 
  • Of: Zoeken op merk binnen artikelen. Zoek bepaalde artikelen in een categroie of via het zoekveld. Klik vervlogens linksboven de artikelen op het woord: MERK en kies daar welk merk u wilt zien.


2.3. Waarom wilt u mijn telefoonnummer hebben?
Het kan gebeuren dat wij je bestelling niet via e-mail kunnen bevestigen (als het door jou ingevulde e-mailadres door een typfoutje bijvoorbeeld niet klopt). Wij nemen dan telefonisch contact met je op om je de juiste gegevens te vragen.

Regelmatig ook, gebeurt het, dat we een vraag hebben over uw bestelling. Om het juiste product op te kunnen sturen, moeten we die vraag soms snel beantwoordt zien te krijgen, willen we een pakket die dag nog de deur uit kunnen doen. Geeft u dus geen geldig telefoonnummer, dan kan het zijn dat uw bestelling vertraging oploopt.



2.4. Hoe maak ik een account aan?
Als u uw eerste bestelling doet, wordt u automatisch gevraagd naar uw gegevens.
Na de eerste bestelling krijgt u uw wachtwoord direct toegestuurd, en hoeft u bij een volgende bezoek aan onze winkel, niet meer alles opnieuw in te vullen.



2.5. Heeft u alle artikelen op voorraad?
Wij hebben zeer veel artikelen op voorraad, en proberen vooral de actuele voorraadstauts zo up-to-date mogelijk te houden. Echter omdat we ook een winkel hebben, kan daar op een dag net dat artikel verkocht zijn, waarvan de  voorraadstatus nog niet is aangepast op de website.
Met meer dan 10000 artikelen glipt er ook wel eens een doorheen. Ook wij zijn slechts mensen :-)
Wij nemen echter wel direct contact met u op, als de status op de website, niet klopt met de werkelijkheid.

Sommige artikelen bestellen wij bij onze leverancier op het moment dat u het bij ons bestelt. De ene leverancier levert het de volgende dag bij ons (bij sommigen ook, halen wij het direct zelf op), de andere doet daar een week over (bijv. producten uit Belgie of Duitsland hebben iets meer tijd nodig).
Wij leveren hoe dan ook altijd zo snel mogelijk.

Sommige produkten staan 'op voorraad' omdat we met de betreffende leverancier een 'dropship' afspraak hebben. In principe heeft die dan het artikel op voorraad en stuurt het dezelfde dag nog naar u, maar u kunt misschien begrijpen, dat ook dat niet helemaal waterdicht is.




2.6. Geeft u garantie op de babyartikelen?
Op eigenlijk alle nieuwe artikelen zit wel fabrieksgarantie.
De duur verschilt wel wat, maar wij hebben nog nooit een
'nee pech gehad ' van een van onze leveranciers gehad.
Geen zorgen dus.
3. Ruilen en/of retourneren
3.1. Kan ik een artikel retourneren ?
Als u een bepaald artikel bij nader inzien niet hebben wilt, kunt u ons daarvan op de hoogte brengen.
Lees meer ....
4. Over de artikelen:
4.1. Waar staan de NIEUWSTE ARTIKELEN?
Op de homepage (home) rechts, onder de blauwe button RSS FEEDS, staat de link naar de "nieuwste producten". Klik hierop, en u krijgt alle alle produkten in volgorde van ' laatst toegevoegd' bovenaan. Komt u regelmatig in onze shop, dan kunt u hier in een oogopslag zien wat er nieuw bijgekomen is.
4.2. Wat is de LEVERTIJD van een artikel?
  • Elk artikel wat op voorraad is wordt de volgende werkdag al bezorgt.
  • Héél af en toe staat een artikel op voorraad terwijl dat niet zo is. Het spijt ons dat dat kan gebeuren, en we doen er alles aan om dit zo veel mogelijk te voorkomen.
  • Is een artikel niet op voorraad, dat staat er globaal bij wat de verwachtte levertijd is. Ook dat is niet waterdicht, want als de leverancier onverhoopt uitverkocht raakt, zijn wij daar niet altijd van op de hoogte.
5. Wij vragen aan U..........
5.1. Wilt u fouten aan ons melden?
Het is erg veel werk om een nieuwe website te vullen. Uiteindelijk wordt het een beetje lopende-bandwerk, en zit ik het bijna rechtop slapend te doen. Het kan daarom best zo zijn, dat er hier en daar wat foutjes insluipen, die ik niet gezien heb.
Wilt u dit mij AUB laten weten, bijvoorbeeld door het schrijven van een ticket, me even te bellen, mailen of aan te spreken via de chatbutton zodat ik (we) uiteindelijk een perfecte website/winkel hebben?
BIJ VOORBAAT HARTELIJK DANK.
5.2. Wilt u een review schrijven?
Wij, maar voor al ook andere bezoekers, vinden het fijn om reviews van eerdere kopers over een produkt te lezen. Het geeft nét dat beetje zekerheid of je een artikel wél, of juist niet wilt kopen. Het helpt u en anderen een beslissing te nemen,wat toch al zo moeilijk is, juist via internet.
WIJ ZIJN DUS ERG BLIJ MET REVIEWS!
(u schrijft ze ter plekke bij het artikel waarover u iets te zeggen heeft)

5.3. Schrijf een opmerking bij uw bestelling
Mocht u speciale wensen hebben, of gebeld willen worden voor u uw betaling doet, of wat dan ook......
Op de laatste pagina voor u daadwerkelijk uw bestelling plaatst, vindt u een OPMERKINGENVELDJE, waar u zoveel tekst kwijt kunt als u wilt.
6. Andere vragen
6.1. Kan ik een artikel in de winkel komen bekijken?
Ja, dat kan.
Vraagt u wel eerst even of het bewuste artikel op voorraad is, zodat u niet 'voor niets' komt.

In de winkel kunt u naast contant, nu ook met pin/bancontact betalen.

6.2. Kan ik een artikel reserveren en dan zelf op komen halen?
Ja, dat kan.
Kies dan bij verzendmethode voor 'ophalen in de winkel', zodat u geen verzendkosten aangerekend worden.
6.3. Heb ik als klant in uw webwinkel bepaalde rechten?
Wij zijn in eerste instantie een 'gewone' winkel.
U geniet bij ons van alle rechten die u in een normale, vaste winkel ook geniet. 
Bij ons kunt u in de winkel terecht om te ruilen.
Ook voor alle garantie-gevallen kunt u bij ons in de winkel terecht.
Voor specificaties verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden.
6.4. Mag ik ook een review schrijven?
Ja, graag zelfs! Wij zijn blij met alle eerlijke meningen over een produkt. Wij zullen dan ook alle teksten plaatsen.

Vergeet niet de score aan te passen. Die staat standaard op gemiddeld, maar kan ook hoger of lager gezet worden. Ik heb het idee dat veel mensen dat vergeten.
6.5. Mag ik ook tags toevoegen?
Ja! Dat mag, en graag zelfs.
Denkt u dat we een belangrijke tag (een woord waarop u, al consument zijnde, een bepaald produkt zou zoeken) gemist hebben, laat het ons aub weten.
Met u erbij, weten we altijd meer dan met z'n tweeen.
6.6. Ik krijg een foutmelding en durf niet verder
De checkout loopt via een beveiligde SSL verbinding via het .webshopapp subdomein.
Als u een foumelding krijgt, heeft u waarschijnlijk uw Spam filter erg streng ingesteld staan en/of de betaling niet direct afgerond.
Deze foutmelding komt af en toe voor, een oplossing is niet mogelijk maar de kans op deze foutmelding is zeer klein.
Mocht het bij u voorkomen dan verneem ik dit graag. Liefst met een printscreen van de melding erbij.



7. Garantie
7.1. Garantiebepalingen .... LEES AUB !!
6. Garantie

  • 6.1 
  • De Babykraam garandeert dat de door haar geleverde producten voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur zoals deze door partijen bij de koopovereenkomst in redelijkheid zijn bedoeld, en staat daarmede in voor de fabrieksgarantie van het aan u geleverde product. 
  • 6.2 
  • De garantietermijn van De Babykraam komt overeen met de fabrieksgarantietermijn. Voor late stock, showmodellen en marge-artikelen (gebruikte artikelen) geldt dus geen garantietermijn. De Babykraam is nimmer verantwoordelijk voor de uiteindelijke geschiktheid van de zaken voor elke individuele toepassing door de afnemer, noch voor eventuele adviezen t.a.v. het gebruik of de toepassing van de zaken.
  • 6.3 
  • De afnemer is verplicht de geleverde zaken bij ontvangst onmiddellijk te controleren. Indien blijkt dat de afgeleverde zaak verkeerd, ondeugdelijk of incompleet is, dan dient de afnemer (alvorens over te gaan tot terugzending aan De Babykraam) deze gebreken onmiddelijk schriftelijk te melden aan De Babykraam. Eventuele gebreken of verkeerd geleverde goederen dienen en kunnen uiterlijk tot maximaal 2 weken na levering aan De Babykraam schriftelijk te worden gemeld. Terugzending van de zaken dient te geschieden in de originele verpakking (inclusief accessoires en bijbehorende documentatie) en in nieuwstaat verkerend. Ingebruikneming na constatering van gebreke, beschadiging ontstaan na constatering van gebreke, bezwaring en/of doorverkoop na constatering van gebreke, doet dit recht tot reclameren en terugzending geheel vervallen.
  • 6.4
  • Indien klachten van de afnemer door De Babykraam gegrond worden bevonden, zal De Babykraam naar haar keuze of de geleverde zaken kosteloos vervangen of met de afnemer een schriftelijke regeling over de schadevergoeding treffen, met dien verstande dat de aansprakelijkheid van De Babykraam en mitsdien het bedrag der schadevergoeding steeds beperkt is tot ten hoogste het factuurbedrag der betreffende zaken, danwel (naar keuze van De Babykraam) tot het maximale in het desbetreffende geval door de aansprakelijkheidsverzekering van De Babykraam gedekte bedrag. Iedere aansprakelijkheid van De Babykraam voor enige andere vorm van schade is uitgesloten, waaronder mede begrepen aanvullende schadevergoeding in welke vorm dan ook, vergoeding van indirecte schade of gevolgschade of schade wegens gederfde winst.
  • 6.5 
  • De Babykraam is niet aansprakelijk voor schade veroorzaakt door opzet of daarmee gelijk te stellen bewuste roekeloosheid van niet-leidinggevend personeel.
  • 6.6 
  • Deze garantie geldt niet indien: A) en zolang de afnemer jegens De Babykraam in gebreke is; B) de afnemer de geleverde zaken zelf heeft gepareerd en/of bewerkt of door derden heeft laten reparerenen/of bewerken. C) de geleverde zaken aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig worden behandeld of in strijd met de aanwijzingen van De Babykraam en/of gebruiksaanwijzing op de verpakking zijn behandeld; D) de ondeugdelijkheid geheel of gedeeltelijk het gevolg is van voorschriften die de overheid heeft gesteld of zal stellen ten aanzien van de aard of de kwaliteit van de toegepaste materialen;
  • 6.7 
  • Verzendkosten vallen NIET binnen de garantie. DWZ: De verzendkosten m.b.t  de binnen de garantie vallende artikelen, komen altijd voor rekening van de klant. Immers: Kocht u het artikel bij DeBabykraam in de winkel, zou u uw benzine - en parkeergeld ook niet retour krijgen.
  • Het staat u uiteraard vrij uw kapotte artikelen te komen ruilen in de winkel, en gebruik te maken van onze gratis parkeergelegenheid.
  • Het spijt ons zeer dat deze regel gehanteerd moet worden, omdat het veel onbegrip veroorzaakt.
  • Helaas is dit een nadeel van internet-winkelen wat wij niet voor u kunnen wegnemen.
  • Wij hopen dan ook op uw begrip in deze...


Contact informatie

shop_title
Adres Haag 111
Postcode 3930
Plaats Achel
Land België - Nederland
Telefoon 0495711212 / 011-757722
E-mail debabykraam@gmail.com
btw-nummer BE0822059657