DeBabykraam begon zo'n 16 jaar geleden als een 2de hands babywinkel. Reeds binnen enkele jaren waren alle babyspullen nieuw, op de kleding na en genereerde de bijgemaakte webshop meer omzet dan de winkel. De gebruikte kleding maakte plaats voor nieuw toen de winkel van Nederland naar België ging verhuizen.

Inmiddels hebben we een assortiment van rond de 10.000 producten met de hipste, snelste en fijnste leveranciers. Het kaf is daar over de jaren van het koren gescheiden en dat geldt ook voor onze producten, wat goed loopt is groot (en wordt vaak zelfs gedropshipt), wat niet loopt is uitgefaseerd. zowel op dit vlak als op technisch vlak is DeBabykraam volledig up-to-date met goede SEO (via Lightspeed), goede bereikbaarheid en aanwezigheid op alle kanalen.

Vlak voor Corona piekte de webshop (naar ons vermogen) met een omzet van 450.000 euro en zo'n 1000 unieke bezoekers per dag. Helaas zijn we toen door ziekte van beide eigenaars en wat ander persoonlijk leed wat minder werk in onze zaak gaan steken, met aan flinke omzetdaling als gevolg (het afstoten van externe verkoopkanalen als bol.com, Google e.d. heeft daar vooral grote invloed op gehad). Echter: Met een klein beetje inzet en de externe verkoopkanalen ben je in no-time weer op hetzelfde niveau, en heb je het een en ander in je mars op gebied van social media (wat wij helaas niet hebben) en wat ondernemerslust dat zijn wij ervan overtuigd dat DeBabykraam binnen enkele maanden kan herstellen en kan groeien naar minstens het dubbele van wat wij in 2018 konden.

DeBabykraam heeft prachtige reviews (zie oa. Kiyoh) en staat bekend om haar persoonlijke en klantvriendelijke aanpak. DeBabykraam heeft begin 2018 de term Bio & Logisch achter haar naam gezet om vanzelfsprekende redenen.

Ik (Frances) ben daarnaast zeker nog bereid om daar waar nodig te helpen en bij te springen en zal zorgen voor een heldere en complete overdracht.

Interesse of meer weten over onze cijfers? Neem contact met ons op!